Hromadí se nám od vás spousty dotazů, proto jsme se rozhodli vám připravit rozcestník vašich nejčastějších otázek s našimi odpověďmi. Pokud jste i přesto nenašli odpověď na váš dotaz, neváhejte se na nás kdykoli obrátit na emailovou adresu: info@scootshop.cz
Proč nakupovat právě u nás? Chcete znát naše výhody? Podívejte se v čem vynikáme:
Nevíte si rady se slevovým kupónem? Nebo potřebujete zjistit informace, jak slevy uplatnit?
Chcete vědět jaké dárečky dostanete k objednávce nebo jaké slevy na vás čekají?
Máte problém s výběrem koloběžky, longboardu nebo si nevíte rady s výběrem doplňků ke koloběžkám?
Jak správně vybrat zboží (návody k produktům)
Nevíte si rady u dostupnosti zboží? Co znamená SKLADEM U DODAVATELE?
Jaké nabízíme způsoby dopravy vašeho zboží a jaká je cena poštovného či dobírky?
Jak správně postupovat při reklamaci? Máme pro vás jednoduché řešení:
Jaký je správný postup při vrácení zboží? Klikněte na odkaz níže:
Jaké jsou naše obchodní a reklamační podmínky?
Ochrana osobních údajů, chcete se dozvědět více?
Jaké nové ovládací prvky jsme pro vás připravili na našem eshopu?