Nevíte si rady s vrácením, výměnou či reklamací zboží na našich stránkách? Nemějte strach, postup je velice jednoduchý.
Jak postupovat při reklamaci či vrácení zboží?
Jak pokračovat po vyplnění všech potřebných dokumentů?
- Stačí přijít na jakoukoliv Zásilkovnu a nadiktovat kód pro zpětné odeslání. Stačí pouze zabalené zboží donést na vámi nejbližší pobočku.
- Zde jsme pro Vás připravili mapu Zásilkoven: zasilkovna.cz/pobocky
Zboží můžete vrátit pouze se souhlasem eshopu. Pokud zboží odešlete dříve nebo bez souhlasu eshopu, bude Vám následně účtován poplatek za odeslání.
Jaký je tedy postup v jednotlivých bodech?:
- Vyplňte pečlivě potřebný formulář (k reklamaci, vrácení zboží apod.) a vytiskněte.
- Vložte reklamační protokol ke zboží (abychom mohli spojit vrácené zboží s Vaší reklamací).
- Zboží musí být řádně zabaleno (v krabici, v bublinkách nebo v bublinkové obálce).
- Je potřeba zkontrolovat, že na krabici/obálce není žádný starý štítek od jakéhokoli dopravce. (mohli by dojít k odeslání na špatné místo)
- Na obálku, krabici fixem nejlépe vlevo nahoře napište číslo reklamace (pokud nelze tak číslo objednávky nebo jméno). Viz. obrázek dole.
- Zboží přinesete na jakoukoliv Vaši nejbližší pobočku Zásilkovny.
- Nadiktujte kód pro zpětné zásilky: 93752849.
- A je to! Pobočka vygeneruje štítek a pošle Vaše vrácené zboží k nám na pobočku.
Jednoduché, že? Pokud byste si i přes to s čímkoli nevěděli rady, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám poradíme.
NEZAPOMEŇTE PROSÍM DO KAŽDÉ REKLAMACE UVÉST, CO PŘESNĚ MÁME S VÁMI ZAKOUPENÝM ZBOŽÍM DĚLAT - POKUD CHCETE JINOU VELIKOST NEBO CHCETE ZBOŽÍ ROVNOU VRÁTIT APOD., DĚKUJEME.
Tým Scootshop.cz