A je tady Váš oblíbený BLACKFRIDAY! SLEVA 20% na vše skladem! Více ZDE

cs-CZ
Čeština
cart
Košík
menu

Vrácení zboží

Nevíte si rady s vrácením, výměnou či reklamací zboží na našich stránkách? Nemějte strach, postup je velice jednoduchý.

Jak postupovat při reklamaci či vrácení zboží?

Jak pokračovat po vyplnění všech potřebných dokumentů?

  • Stačí přijít na jakoukoliv Zásilkovnu a nadiktovat kód pro zpětné odeslání. Stačí pouze zabalené zboží donést na vámi nejbližší pobočku.
  • Zde jsme pro Vás připravili mapu Zásilkoven: zasilkovna.cz/pobocky

Zboží můžete vrátit pouze se souhlasem eshopu. Pokud zboží odešlete dříve nebo bez souhlasu eshopu, bude Vám následně účtován poplatek za odeslání.

Jaký je tedy postup v jednotlivých bodech?:

  • Vyplňte pečlivě potřebný formulář (k reklamaci, vrácení zboží apod.) a vytiskněte.
  • Vložte reklamační protokol ke zboží (abychom mohli spojit vrácené zboží s Vaší reklamací).
  • Zboží musí být řádně zabaleno (v krabici, v bublinkách nebo v bublinkové obálce).
  • Je potřeba zkontrolovat, že na krabici/obálce není žádný starý štítek od jakéhokoli dopravce. (mohli by dojít k odeslání na špatné místo) 
  • Na obálku, krabici fixem nejlépe vlevo nahoře napište číslo reklamace (pokud nelze tak číslo objednávky nebo jméno). Viz. obrázek dole.
  • Zboží přinesete na jakoukoliv Vaši nejbližší pobočku Zásilkovny.
  • Nadiktujte kód pro zpětné zásilky: 93752849.
  • A je to! Pobočka vygeneruje štítek a pošle Vaše vrácené zboží k nám na pobočku.

Jednoduché, že? Pokud byste si i přes to s čímkoli nevěděli rady, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám poradíme.

NEZAPOMEŇTE PROSÍM DO KAŽDÉ REKLAMACE UVÉST, CO PŘESNĚ MÁME S VÁMI ZAKOUPENÝM ZBOŽÍM DĚLAT - POKUD CHCETE JINOU VELIKOST NEBO CHCETE ZBOŽÍ ROVNOU VRÁTIT APOD., DĚKUJEME.

Tým Scootshop.cz

9TransportALK13Bestial WolfBoomCrandonCream PrimeD-YoungDivineFlybyMetal CoreNokaicPanda PrimusReversalRideooScootshop.czSkatenHagenStrikerUnion
phone
Zavolejte nám
chat
Nebo nám napište na
Přihlášení
Nemáte ještě účet?Zaregistrujte se.